شهردار مشهد: مودیان از فرصت تخفیف ۲۵ درصدی تا پایان خردادماه استفاده کنند | عملیات احداث فاز یک خط سه مترو مشهد با سرعت مناسبی در حال اجرا است شهربازی پارک ملت مشهد در دهه ولایت و امامت بازگشایی می‌شود (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) رشد ۱۰۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرداری منطقه ۲ مشهد پیش‎‌بینی تمهیدات لازم برای رفع خطر سیل مشهد برعهده شهرداری است کیفیت زیست شهری در اسماعیل‌آباد مشهد ارتقا می‌یابد انجام مطالعات بازتنظیمی شهری برای محدوده پزشکان خیابان احمدآباد مشهد فضای سبز مشهد با پساب تصفیه شده آبیاری می‌شود کمبود قابل‌توجه بلیت پرواز‌های داخلی هم‌زمان با افزایش پرواز‌های عراق و ترکیه از مشهد | جمعاً ۱۰ هواپیمای سالم در کشور داریم! شهروند خبرنگار | درخواست افزایش ساعت کار قطارشهری مشهد + پاسخ ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان دانشگاه و میدان شریعتی مشهد (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۷۹۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۴ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) برگزاری رویداد دعوت ۲ به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد نابودی بیخ گوش دیواره‌های تاریخی خلج در نزدیکی مشهد بهبود ورودی و خروجی محله ایثارگران مشهد، شاید وقتی دیگر شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط‌۴ قطار شهری مشهد + پاسخ ساعت پایان فعالیت قطار شهری مشهد تغییر کرد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تجلیل از خادمان طرح «قرار زیارت» شهرداری مشهد  تشکل‌های مردمی، رکن اصلی برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مدیریت شهری مشهد توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره صحن امروز شورا(۲۱ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم ثبت ۱۵ روز هوای پاک از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش سه‌برابری هوای پاک نسبت به سال گذشته
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: شهروندان از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری خودداری کنند + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۴۸۲۸
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
شهردار مشهد مقدس: شهروندان از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری خودداری کنند + فیلم
سید‌عبدالله ارجائی تأکید کرد: باتوجه‌به برودت هوا و یخ‌زدگی معابر، شهروندان از سفر‌های غیر‌ضروری درون‌شهری خودداری کنند.

سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره آخرین وضعیت شهر مشهد اظهار کرد: باتوجه‌به پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته توسط اداره هواشناسی، تمهیدات لازم از ابتدای هفته برای رویارویی با این موج سرما در شهرداری مشهد و در عرصه‌های مختلف اندیشیده شده است.

وی گفت: این اقدامات در حوزه جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و ایجاد سرپناه برای آن‌ها و هم در حوزه رفت‌وروب شهر و مسائل مربوط به شن و نمک‌پاشی و دستگاه‌های برف‌روب و آماده‌باش نیرو‌های اجرایی و خدماتی است.‌ خوشبختانه تا این لحظه مسئله خاصی در شهر به وجود نیامده است.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: باتوجه‌به برودت زیاد هوا، تلاش همکاران ما برای ذوب‌کردن یخ‌ها در‌معابر نتیجه کافی را در بر نداشته است. همچنین باتوجه‌به اینکه نمک قدرت ذوب‌کنندگی خودش را در دما‌های خیلی کم از دست می‌دهد، از همه همشهریان عزیز خواهشمندم فقط در موارد ضروری برای سفر‌های درون‌شهری از خودرو شخصی استفاده کنند و تا جایی که ممکن است، با خودروهای عمومی تردد کنند.

ارجائی تصریح کرد: از مردم خواهشمندم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند تا شهر دچار مشکل نشود. همچنین در این هوای سرد به سایر مخلوقات خداوند از جمله پرندگان و... توجه کنند.

به گفته وی، همچنین مردم اگر با کارتن‌خوابی مواجه شدند، با تلفن ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند تا همکاران ما اقدامات لازم را برایش انجام دهند.

شهردار مشهد مقدس خاطرنشان کرد: از متصدی، هیئت امنا و ائمه جماعات تکیه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها نیز خواهشمندم در را به روی زائران باز نگهدارند تا بتوانند از این فضا‌ها در صورت نیاز استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->